Direktlänk till inlägg 24 juni 2013

Statusuppdatering av läget.

Av lordia - 24 juni 2013 17:08

Hej alla guldklimpar,
Det var ett tag sen jag uppdaterade bloggen nu..
Så, vad är nytt..?
Ja, läkarna verkar tro att jag har en inflammation i tjocktarmen.
Sen har jag njurvägsinflammation, och inflammation i axel och knä.
Skojigt värre. Och, jag är sjukskriven t.o.m den sista augusti. (Vart sjukskriven sen i februari)
Ska även göra hjärnröntgen igen( pga av trycket i huvudet, yrseln och gångsvårigheterna).
Fruktansvärt jobbigt att ständigt ha ont. Tyvärr går min humör ut över dom som står mej närmast. Så, förlåt till Er!
Försöker hålla humöret uppe, men ibland går det bara inte..

Nåväl.


Vill bara skriva; Till er som säger att man minsann inte ska gnälla på sjukvården, ni kan ju aldrig ha varit sjuka själva, haft anhöriga eller vänner som vart det heller. Så, fantastiskt trevligt för Er, MEN, för oss vanliga dödliga så är det ett rent helvete att bli omkringsskickad som ett jäkla kedjebrev på 90-talet, och aldrig få några svar. Men hittar man en bra läkare så för, ja inte för nån annans skull, men för er egen, håll fast vi honom/henne (hen:P)


Iaf... :)


Jag längtar till den 3 Juli! Ska bli så underbart skoj att få träffa mina fina vänner. Kommer att leva på det resten av året och livet <3
Ta nu väl hand om er och ta hand om varandra!
Massa kärlek//
Shahana

 
 
Ingen bild

AFA Försäkring

25 juni 2013 08:28

Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.

Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

Vänliga hälsningar
Fredrik
AFA Försäkring

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lordia - 16 juli 2014 18:34


Hej alla,   Skriver inte detta för att folk ska tycka synd om mej på något vis utan detta är ett inlägg som är riktat mot vissa personer som inte verkar vilja förstå min situation.Så till Er som verkligen känner mej och finns där för mej och vet ...

Av lordia - 5 mars 2014 18:37

Hej hej alla fina vänner, För er som är intresserade så kommer här en liten uppdatering.Har som några av er vet, legat på Sahlgrenska till och från nu under några veckor.Där har dom tagit ryggmärgsprov(ajajaj), muskelbiopsi (ajajaj), ENeG (mätning ...

Av lordia - 13 januari 2014 14:12

Jag är så trött och besviken på mej själv. Jag ångrar att jag försökt vara stark och klara allting själv, när jag nu inser att det inte räckte till. Önskar att jag bara kunde få radera allt och starta om på nått. Någon annanstans, långt härifrån....

Av lordia - 11 september 2013 11:56

Tycker att det är väldigt tråkigt när folk inte har förståelse att man inte mår bra, finns liksom en anledning till att man är sjukskriven. Det är inte för att jag tycker att det är skoj att sitta hemma precis. Men istället för att vara en riktig v...

Av lordia - 11 augusti 2013 20:08

Funderingar.. (Tror att åtminstone några någongång kan ha känt som jag gör nu..) - Jag undrar lite över varför vissa människor bara kan umgås och prata med en när man var i ett förhållande. Bara för att man lärde känna varandra när man var det så...

Ovido - Quiz & Flashcards